روند ارزش آفرینی آی وین

  • آنالیز و ارائه بهترین سرویس برای کسب و کار شما

    اولین قدم در فرآیند ارزش آفرینی برای کسب و کار شما، انتخاب موثرترین سرویس­ ها در حفظ ارتباط شما با مشتریان شماست. متخصصین حرفه ­ای ما در آی­ وین، ابتدا مجموعه شما را به طور کامل بررسی می­ کند و متناسب با نوع کسب و کار، دسته ­بندی مشتریان و مدیوم ­های موجود، مناسب ­ترین سرویس­ ها و راهکارها را به شما معرفی خواهند کرد.

  • آموزش تیم پاسخگویی مرکز تماس

    همکاری ما با برگزاری چند جلسه آموزشی آغاز می­ گردد. بدین منظور طی یک بازه­ ی زمانی مشخص، ما به بررسی نیاز­ها و درخواست­ های شما خواهیم پرداخت تا بتوانیم بهترین برنامه را برای شما تنظیم کنیم و همچنین به کارشناسان مرکز تماس سناریوی گفت و گو و اصول مهم کسب و کار شما را آموزش می­ دهیم. تیم مرکز تماس بخش مهمی از فرآیند مراقبت از مشتریان شماست و ما با دقت این کار را انجام خواهید داد.

  • انجام تست اولیه

    پس از آموزش کارشناسان پاسخگویی مرکز تماس، یک دوره تست اولیه در مدت زمانی کوتاه، بر روی سرویس­ های ارائه شده به شما صورت خواهد گرفت و آنالیز تحلیلی این تست­ ها به شما ارائه خواهد شد تا بتوانید با خیال راحت­ تر تصمیم­ گیری کنید. در پایان دوره تست اولیه، در صورت رضایت و تمایل شما، قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

  • شروع فاز اجرایی

    پس از امضای قرارداد، فاز اجرایی شروع خواهد شد و ما به طور منظم در رابطه با تماس­ هایمان با مشتریان به شما گزارش می­ دهیم. شما هر زمانی که تمایل داشته باشید، می­ توانید  برای کسب اطلاعات دقیق ­تر از وضعیت مرکز تماستان، روند پاسخگویی و ارتباط گرفتن کارشناسان مرکز تماس ما را از طریق مانیتورینگ آنلاین گزارشات کنترل کنید.

  • ارتقا سطح تعاملات

    مانیتورینگ وضعیت مرکز تماس به شما افق جدیدی از ارتباط با مشتریان را نشان خواهد داد و شما ­می ­توانید وارد فازهای بعدی ارتباط با مشتریان شوید. برای مثال آخرین اخبار مربوط به محصولات و خدمات خود را آماده کنید تا کارشناسان ما بتوانند در بهترین زمان ممکن و با سناریوی تماسی حرفه ­ای و شورانگیز آن را به مشتریان شما ارائه دهند. فراموش نکنید که به روز رسانی­ منظم می ­تواند سطح کمی و کیفی و میزان رضایت مشتریان شما را افزایش دهد و دست کارشناسان مرکز تماس را برای گفت و گوی بهتر بازتر کند.