راه کارهای آی وین

  • پشتیبانی 24*7*365

    شما می­ توانید پشتیبانی محصول و خدماتتان را در 24 ساعت شبانه­ روز و 7 روز هفته به ما بسپارید. ما با بهره ­گیری از کارشناسان مرکز تماس حرفه ­ای و متخصص تمامی نیازهای ارتباطی شما با مشتریانتان را مرتفع خواهیم کرد. با برون سپاری مرکز تماس و استفاده از پشتیبانی 7 در 24، به راحتی استراحت کنید، به کارهای مهم ترتان برسید و نگران تماس ­هایتان نباشید.

  • پاسخگویی یکپارچه در تمامی کانال های ارتباطی

    در جهت سهولت پاسخ ­دهی و ارتباط با مشتریان شما، آی­ وین از فرآیند UC استفاده کرده و با یکپارچه کردن تمامی مسیرهای ارتباطی، مسئولیت پشتیبانی و هماهنگی در بسترهای مختلف را بر عهده می گیرد. ما همه مدیوم ­ها و کانال های ارتباطی شما را از طریق مرکز تماس به شکل یکسانی پوشش خواهیم داد.

  • اجرای کمپین های فروش و اطلاع رسانی تلفنی

    شاید شما قصد داشته باشید از طریق روشی مطمئن، محصولات یا خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و میزان فروشتان را بالا ببرید یا به مخاطبین خود اطلاعات جدیدی در مورد سرویس های خود بدهید. مرکز تماس آی ­وین با ویژگی انتشار چند جانبه محتوا به راحتی می ­تواند از  طریق کارشناسان فروش تلفنی خود، این کار را برای شما انجام بدهد و در نهایت آنالیز مناسبی از وضعیت فروش به شما بدهد.

  • اجرای خدمات دیتا اینتری و پشتیبانی محتوایی

    ممکن است شما کسب و کاری راه انداخته باشید و نیازمند تحلیل داده‌ها و وارد کردن آنها به پایگاه‌های داده و بارگذاری محتواهای مختلف در بستر‌های مختلف باشید، اما فرصت و نیروی انسانی کافی برای انجام این کار را نداشته باشید.مرکز تماس آی‌وین با داشتن کارشناسان محتوای حرفه‌ای، این کار را برای شما انجام خواهد داد.

  • کمپین های تلفنی تحقیقات بازار و ارائه گزارشات تصمیم ساز

    بررسی وضعیت موجود، رفتار شناسی مشتری و مخاطب شناسی به شما کمک می­کند تا بتوانید برنامه های بازارایابی و فروش خود را با دقت بیشتری تنظیم و اجرا کنید. آی­ وین با استفاده از داده­ کاوی­ های دقیق، فرآیند Market Study را برای شما انجام می دهد و بهترین پیشنهاد­ها برای تولید و انتشار محتوا را در اختیار شما قرار می­ دهد.

  • کارشناسان حرفه ای و با تجربه جهت پاسخگویی

    یکی از ویژگی­ های ارزشمند دیگر مرکز تماس آی­وین­، کارشناسان حرفه ­ای و متخصصی است که می ­توانند با استفاده از فنون مذاکره تلفنی و روانشناسی مخاطب، هدایت جریان وفادارسازی و مراقبت از مشتریان شما را بر عهده بگیرند. شک نکنید که کارشناسان مرکز تماس ما، بهترین­ اتفاق­ ها را برای کسب و کار شما، رقم می ­زنند.

  • کمپین نظرسنجی هوشمند

    یکی از وظایف مهم هر کسب و کاری این است که هر چند وقت یک­بار، نظرات مشتریان را در مورد محصول، خدمات و رویدادهایش جویا شود تا بتواند متوجه ذائقه و نظرات مشتریان در مورد کسب و کارش گردد و با نگاهی مشتری محور و به روز، سهم بیشتری از بازار بدست آورد. آ ی­وین می­ تواند این نظر سنجی­ ها را با کم­ترین میزان خطا و در تعهد کامل برای شما انجام دهد.

  • اجاره فضای مجهز به کارشناسان پشتیبانی و فروش شما

    ممکن است شما بخواهید از نیروهای آموزش دیده­ خود برای پیشتیبانی مرکز تماستان استفاده کنید اما مایل نباشید که هزینه بیشتری به جز هزینه تامین نیروی انسانی انجام دهید. در این صورت مرکز تماس آی­ وین خوشحال می ­شود که در این مسیر کنار شما قرار بگیرد و با اختصاص فضایی مجهز به کارشناسان شما، در رضایت مشتریان شما از کسب و کارتان سهمی داشته باشد.

  • (Happy Call) اجرای کمپین های رضایت سنجی

    مشتریان از اینکه مورد توجه کسب و کارها قرار بگیرند احساس خوبی خواهند داشت. تحقیقات نشان داده است که مشتری­ ها از اینکه در جایی نزدیک شما باشند لذت خواهند برد، چرا که حس می­ کنند عضوی از خانواده شما هستند و نظراتشان برای شما مهم است. مرکز تماس آی ­وین این ظرفیت را دارد که با اجرای کمپین­ های انبوه رضایت سنجی، احساس خوب مشتریان نسبت به شما را برایتان به ارمغان بیاورد.